PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.
|
Opublikowano: 23 września 2024

Dyrektor Departamentu Zarządzania Funduszem Ekspansji Zagranicznej

Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Specjalizacja
Inwestycje
Poziom stanowiska
Kadra kierownicza
Ogłoszenie ważne do:
Lokalizacja
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat

Opis stanowiska

Główne zadania:

  • zarządzanie zespołem składającym się m.in. z zarządzającego funduszem, menedżerów inwestycyjnych, prawnika transakcyjnego, osoby wspierającej zadania operacyjne,
  • nadzorowanie / wsparcie procesu inwestycyjnego realizowanego w departamencie oraz współpraca z komitetami w zakresie procedowanych wniosków inwestycyjnych,
  • aktywne pozyskiwanie nowych projektów inwestycyjnych, w tym poprzez działania B2B oraz działania promocyjne,
  • nadzór nad realizacją polityki inwestycyjnej Funduszu Ekspansji Zagranicznej (FEZ), w tym nad procesem zarządzania, procesem nadzoru nad poszczególnymi lokatami funduszu, włączając dialog z polskimi partnerami i spółkami projektowymi,
  • odpowiedzialność za zgodne z przepisami, statutem i strategią inwestycyjną oraz regulacjami wewnętrznymi zarządzanie funduszem,
  • reprezentowanie funduszu przed interesariuszami w organizacji i poza nią, włączając inwestorów,
  • wzrost wartości aktywów pod zarządzaniem (AuM) Departamentu Zarządzania Funduszem Ekspansji Zagranicznej.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: finanse, ekonomia, bankowość, rachunkowość, metody ilościowe, matematyka,
  • minimum 10-letniego doświadczenia w pracy na stanowiskach związanych z transakcjami lub zarządzaniem inwestycjami na rynku private equity / private debt / structured finance lub w firmach inwestycyjnych (działy zarządzania aktywami, M&A), bankach (działy structured finance, investment banking), firmach doradczych (działy M&A),
  • znajomości procesów M&A, pozyskiwania finansowania, strukturyzowania transakcji,
  • znajomości funkcjonowania rynków finansowych, instrumentów finansowych, procesów zarządzania aktywami lub funduszami,
  • umiejętności wyceniania, tworzenia modeli finansowych,
  • licencja doradcy inwestycyjnego, certyfikaty CFA, CIIA, ACCA będą dodatkowym atutem,
  • znajomości języka angielskiego – poziom C1,
  • biegłej znajomości pakietu MS Office,
  • kreatywności, sumienności i samodzielności,
  • wysokiego standardu pracy i zarządzania zespołem,
  • umiejętności realizacji zadań w warunkach stresu.
     

Oferujemy:

  • interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej,
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego,
  • system premiowy,
  • wpłatę pracodawcy do PPK 4%,
  • opiekę medyczną,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • system kafeteryjny myBenefit,
  • pracę w modelu hybrydowym.

Dodatkowe informacje

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres [email protected].

W tytule maila prosimy podać „Imię i Nazwisko –  dyrektor Departamentu Zarządzania Funduszem Ekspansji Zagranicznej”. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.

Informacja od pracodawcy/ administratora danych:

Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa. Kontakt z Administratorem danych jest możliwy: w formie pisemnej – na adres wskazany powyżej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej – pod adresem e-mail: [email protected].

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy: w formie
pisemnej – na adres wskazany powyżej z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej – pod adresem e-mail: [email protected].

Twoje dane osobowe, których zakres określony jest w art. 221 Kodeksu pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), podane przez Ciebie podczas rekrutacji, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Pozostałe dane osobowe, które od Ciebie otrzymaliśmy (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Administrator danych będzie przetwarzał Twoje dane osobowe, także w kolejnych rekrutacjach, jeżeli wyrazisz na to zgodę która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uznasz, że przetwarzanie przez nas Twoich danych narusza przepisy prawa, w szczególności Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Masz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody przed jej cofnięciem.

Ponadto przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z
przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją (art. 21 ust. 1. 4-5 RODO).

Planujemy przechowywać Twoje dane osobowe przez okres prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które rekrutujesz, a jeżeli wyraziłeś/wyraziłaś zgodę na uwzględnienie Twojego zgłoszenia w
rekrutacjach, które będą prowadzone przez nas w przyszłości – wówczas dane będą przez nas
przechowywane przez okres 12 miesięcy od przesłania zgłoszenia albo do momentu cofnięcia Twojej zgody na takie przetwarzanie.

Twoje dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: (a) dostawcom usług zaopatrujących Administratora danych w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, umożliwiające zarządzanie organizacją Administratora danych, (b) dostawcom usług prawnych i doradczych oraz wspierających Administratora danych w dochodzeniu należnych roszczeń, (c) innym podmiotom i organom, którym Administrator danych jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych według wymogów ogłoszenia), Administrator danych przetwarza w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe Administrator danych przetwarza na podstawie Twojej dobrowolnej zgody. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości rozważenia Twojej kandydatury na wybrane stanowisko.

Administrator danych nie wykorzystuje Twoich danych osobowych do profilowania ani w ramach zautomatyzowanego systemu podejmowania decyzji.

W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: [email protected].  

Aplikuj