Przejdź do treści
NOWOŚĆ

Znajdujesz się na nowej stronie PFR Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych. Zapraszamy również do odwiedzenia portalu Grupy PFR!

Aktualności Data publikacji: 07 czerwca 2021

W każdej chwili masz dostęp do swojego PPK – sprawdź, jak zalogować się do serwisu IAT FI

Autor Monika Andrzejczyk Menedżer ds. PPK | PFR TFI

Jesteś już uczestnikiem PPK i chciałbyś sprawdzić stan środków na swoim rachunku czy historię wpłat? A może chciałbyś zmienić podział swoich wpłat lub złożyć inną dyspozycję? To bardzo proste – wystarczy zalogować się do serwisu IAT FI. W tym artykule wyjaśnię, jak to zrobić.

Czym jest IAT FI?

Serwis IAT FI to nowoczesne i bezpieczne narzędzie dla uczestników Pracowniczych Planów Kapitałowych, które umożliwia stały dostęp do rachunku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Dzięki serwisowi każdy uczestnik PPK w PFR TFI może z dowolnego miejsca:

• na bieżąco sprawdzać aktualny stan oszczędności,

• przeglądać historię wpłat,

• składać dyspozycje,

• zapoznać się z informacjami o zasadach uczestnictwa oraz aktualnościami dotyczącymi programu.

Jak zalogować się do serwisu IAT FI?

Dostęp do serwisu otrzymasz bezpośrednio po zgłoszeniu Cię przez pracodawcę do PPK. Upewnij się, że przekazał nam Twój numer telefonu oraz adres e-mail. Te dane usprawniają proces logowania i ułatwią nam kontakt z Tobą. Na wskazany adres e-mail lub, w przypadku jego braku, na adres korespondencyjny wyślemy pakiet powitalny PPK wraz z identyfikatorem niezbędnym do zalogowania się do serwisu.

Logowanie do IAT FI wymaga zaledwie kilku kroków.

1. Na naszej stronie internetowej www.pfrtfi.pl wybierz zakładkę „Zaloguj” i kliknij opcję „PPK - portal uczestnika”. Po chwili zobaczysz stronę z oknem logowania.

2. Jeśli to Twoja pierwsza wizyta w serwisie, kliknij opcję „Pierwsze logowanie”.

3. Następnie podaj 8-cyfrowy identyfikator, który otrzymałeś w pakiecie powitalnym.

4. Zaznacz opcję „Nie jestem robotem” i potwierdź, że zapoznałeś się z regulaminem korzystania z serwisu. Teraz możesz przejść dalej do kolejnego kroku.

5. Jeśli Twój pracodawca przekazał nam Twój adres e-mail lub numer telefonu komórkowego, w kolejnym kroku ustanowisz swoje hasło i zalogujesz się do systemu. Natomiast gdy nie otrzymaliśmy tych danych, możesz zamówić kod PIN, który prześlemy pocztą na Twój adres korespondencyjny. Dzięki niemu po raz pierwszy zalogujesz się do systemu i ustalisz swoje hasło do logowania.

6. Do każdego kolejnego logowania potrzebne będą tylko Twój 8-cyfrowy identyfikator oraz ustalone we wcześniejszych krokach hasło. Po ich wpisaniu wystarczy kliknąć przycisk „Zaloguj” i możesz korzystać z wszystkich funkcjonalności serwisu.

Aby ułatwić logowanie i korzystanie z serwisu IAT FI, przygotowaliśmy także instrukcję w formie krótkiego filmu. Zapraszam do obejrzenia:

Jeśli masz więcej pytań związanych z korzystaniem z serwisu IAT FI, zapraszam do kontaktu. Wyjaśnię wszelkie wątpliwości.