Twoja firma otrzymała wezwanie do zawarcia umowy o zarzadzanie PPK?
Jako instytucja wyznaczona zapewniamy każdemu pracodawcy możliwość zawarcia umowy i wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych. W tym miejscu wyjaśnimy, jak wdrożyć PPK w kilku prostych krokach i wypełnić w ten sposób obowiązki wynikające z ustawy o PPK.
Kto jest zobowiązany do zawarcia umowy o zarządzanie PPK?
Wezwanie otrzymują wszyscy pracodawcy, którzy zadeklarowali składki na obowiązkowe ubezpieczenia emerytalne i rentowe za zatrudnione osoby, ale nie są uwzględnieni w ewidencji PPK prowadzonej przez Polski Fundusz Rozwoju.
Z obowiązku utworzenia PPK zwolnione są trzy grupy pracodawców:
- Mikroprzedsiębiorcy, pod warunkiem, że wszyscy zatrudnieni złożyli deklarację o rezygnacji z dokonywania wpłat do PPK;
- Osoby fizyczne zatrudniające inną osobę fizyczną w zakresie niezwiązanym z działalnością gospodarczą;
- Podmioty, które – w dniu objęcia ich przepisami ustawy o PPK – prowadziły Pracowniczy Program Emerytalny (PPE) oraz naliczały i odprowadzały składki podstawowe do PPE w wysokości co najmniej 3,5% wynagrodzenia dla minimum 25% zatrudnionych, a które nadal są uprawnione do korzystania z tego zwolnienia.
Jeśli otrzymałeś wezwanie i jesteś zobligowany do zawarcia umowy o zarzadzanie PPK, możesz to zrobić tutaj.
Jak zawrzeć umowę z PFR TFI?
W PFR TFI zapewniamy możliwość zawarcia umowy w pełni online za pomocą formularza połączonego z aplikacją iPPK.
Podpisanie umowy o zarządzanie PPK z PFR TFI zajmuje tylko kilka minut, a cały proces składa się z kilku prostych kroków:
To wszystko. Podpisaną umowę wraz ze wszystkimi informacjami otrzymasz od nas na adres e-mail. Nie czekaj, skorzystaj już dziś z naszego narzędzia i dołącz do grona zadowolonych klientów PFR TFI!
Pomagamy w wypełnieniu obowiązków pracodawcy
Szczegółowe informacje na temat utworzenia PPK z PFR TFI znajdziesz w zakładce “Dla pracodawców”. Jeśli masz pytania dotyczące zawarcia umowy o zarządzanie PPK, zapraszamy do kontaktu.